~ La Llei Mordassa ens faria retrocedir 40 anys

http://www.sicom.cat/blog/

L’aprovació de la Llei Mordassa ens farà retrocedir 40 anys en la protecció dels nostres drets civils i polítics.
Amb aquesta llei:

  • Ens sancionaran per gravar actuacions policials.
  • Ens faran identificar-nos i ens podran escorcollar sobre una base àmplia i vaga d’indicis sense, a més, haver prohibit expressament les identificacions basades en perfil ètnic o altres prejudicis o supòsits.
  • Ens sancionaran per ocupar la via pública i exercir el nostre dret de manifestació o reunió si no es realitza la “comunicació” prèvia als cossos policials.
  • Ens sancionaran per manifestar-nos davant del Parlament, o davant dels centres de salut, o bancs o per ocupar-los pacíficament.
  • Ens sancionaran per fer “escratxes”.
  • Ens sancionaran administrativament per ocupar espais abandonats.
  • Es pretén reformar conjuntament de manera “expressa” la llei d’estrangeria per intentar legalitzar les expulsions en calent a la frontera.

Pots consultar el projecte de llei orgànica de Seguretat Ciutadana clicant aquí

Fan servir el terrorisme per justificar la violència policial: Emilio Viano, American University:

Foscor, opacitat, manca de llibertats i manipulació del Dret a la Informació i de la Democràcia per part del Govern amb el consentiment dels mitjans de comunicació massius i dominants que escriuen al dictat del Poder.
Clica aquí per saber l’opinió de SICOM sobre la crisi del periodisme

Operació Pandora: Un intent de criminalització del moviment anarquista?
Hi ha una unitat dels Mossos dedicada a ‘investigar’ el moviment llibertari.
La Ley de Seguridad Ciudadana es una ley de ‘orden público franquista’:

La periodista Milagros Pérez Oliva es quién entrevista a Carlos Jiménez Villarejo invitado a las jornadas “Les Políticas del PP, retroceso, contra-reforma, involución?” organizadas per L’H l’Espai de Debat.

La Ley de seguridad ciudadana es una ley de orden público que nos retrotrae al franquismo. Esta ley es un peligro para el estado democrático de derecho. Se ha creado el concepto de “tranquilidad”, el mantenimiento de la tranquilidad ciudadana, algo que representa una vía para fortalecer dos aspectos fundamentales. la exagerada capacidad intervencionista de la policía y el aumento de las infracciones de la ley (58 infracciones, 39 nuevas con respecto a la ley del 92).

La ley de seguridad privada permite a unos particulares detener, vigilar los perímetros de los centros militares, penitenciarios y de centros de internamiento de extranjeros. Y no solo esto, sino que permite la atención de los centros, esto es, se abre la vía a la sustitución de personal público — cuerpos y fuerzas de seguridad del estado – incluso en el interior de los centros.

El 18 de Junio de 2012 Jorge Fernández Díaz, ministro del interior, pronunció una conferencia en Barcelona que inspira temor y explica en gran parte lo que ha sucedido después. La tituló: Violencia urbana: la intolerancia como expresión”. El ministro se refirió a las movilizaciones que se habían producido entre el 15 M de 2011, la huelga general del 29/3/2012 y las movilizaciones de aquella primavera.
Aquel día el ministro concluyó que aquel año de movilizaciones había desembocado en algo que definió como “incivismo” y que incluía las siguientes conductas: incendios provocados, verter suciedad en las calles, fumar en espacios no permitidos, impago de peajes, romper bancos o coches, quemar símbolos políticos o piquetes sindicales. Es decir asoció y puso en la misma bolsa del incivismo a hechos tan dispares como los incendios forestales o al movimiento sindical.
Dijo con toda claridad que hay que acabar con los antisistema que viven del sistema y se apoderan del espacio público. Y que para ello hacía falta una respuesta coercitiva más eficaz. En ello estamos, desgraciadamente…..

La conferencia “Violencia urbana: la intolerancia como expresión” fue el pronunciada por el ministro del Interior, Jorge Fernández Díaz en el Círculo Ecuestre de Barcelona y formaba parte del Foro Tribuna Barcelona.

Aborto: se vulnera de forma taxativa el Pacto de Nueva York de 1966: el derecho a la vida es inherente a la persona humana.

La reforma del Código Penal incorpora la Cadena Pepetua, algo que en España había desaparecido en el año 1932.

Quina casualitat!!!: Espanya i Xile signen un acord de col·laboració per ‘lluitar contra el terrorisme de tall anarquista’ el dia abans de l’Operació Pandora’

La millor informació de l’operació Pandora, a la Directa: clica aquí

Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s